merhaba, alttaki iki mont arasında kaldım. bütçe 200 TL. Prosevin görüntüsü çok hoşuma gitti ama NIC sanki daha korumalı gibime geldi. Daha önce kullanmış olanlardan, ustalardan tavsiyelerini bekliyorum.
http://www.sanalpazar.com/Nic-Nj-2011-Tecnic-Motosiklet-Montu__isp1166621#imgd...