iyi günler bu yaz cbr 125 almayı düşünüyorum 3.500 gibi bi param var ondan dolayı eski kasa alcam 10.000 km yada 2 sene kullandıktan sonra 600 f yada z750 ye geçmeyi düşünüyorum hata yapmış olurmuyum:silent: not:önceden motor tecrübem var 2 senelik ama yarı otomatik olarak şimdi manuel geçmiş...