Arama sonuçlarınız

  1. smhsrky

    klasik sevdalısı olarak, siz motor sevdalısı dostlarımın arasına bende katıldım =)

    merhaba arkadaşlar Eskişehir den 1958 BMW R26'ımla birlikte siz motorcu dostlarımın arasında olmaktan mutluyum...motorumu şu anda yaza hazırlıyorum ve hatta hazırlıyoruz abimde de 1958 BMW r60 var,her ikisi de restorasyon aşamasında,, inşallah yaza binmek nasib olur.. yüce rabbimiz hepimize...

Yeni mesajlar

Üst