Cümleten Selamın Aleyküm. Adım Can. 18 yaşındayım, öğrenciyim. Kendi bütçeme göre bir kask almayı düşünüyorum. Nolan kask'ın replica modelleri çok hoşuma gitti. Nolan N63 kask almayı düşünüyorum. N62 serisini ya da N63 kullanan varmı acaba aramızda? Bu kaskı kullanmış veya kullanan varsa bana...