Arama sonuçlarınız

  1. O

    Intercom ne önerirsiniz?

    Selam arkadaşlar. Kaskım icin intercom ariyorum. Hem yolda muzik dinlemek hemde uzun yolda telefonlara cvp vermek hemde artçım oldugunda onunla konusmak icin... Bildiginiz guvendiiniz bi marka varmidir? Arkadasim Scalarider diye bir markayi tavsiye etti bilginiz varmidir?
  2. O

    BMW F650 GS 2008+ vs. Honda XL700 Transalp 2008+

    siz olsanız hangisini tercih edersiniz? her yönüyle ele alın.. servisi, sürüş keyfi, tasarımı vs.
  3. O

    Pasta Cila

    Selam arkadaslar Tamamen cahilligimden soruyorum motosiklete pasta cila yaptirilirmi? Yapiliyosa satis sirasinda hasar gormus muamelesi yapilirmi motora?
  4. O

    2008 BMW F650 GS Arka Amortisör

    selam arkadaşlar bu aralar f650 gs almayı düşünüyorum 2008 model ancak malesef 1 tane kafama göre bulabildim. fiyati uygun ancak kullanan kişi motoru düşük arka amortisörlü sipariş vermiş zamanında kendi boyuna uygun.. benim boyumda 1.90 olduu için malesef motor şu an için uymuyor bana... BMW...

Yeni mesajlar

Üst