Evet arkadaşlar,3-5 bin kilometrelik motosiklet tecrübemde olsa , güzel bir konuya değinmek istedim.
Motosiklet almaya karar verdiğimde,kararımı etkileyen en büyük şey,yolda olmak,özgür hissetmekti.Forumda gördüğümüz envai çeşitli gezi başlıklarına bakıp bakıp hayal kurardım hep.Bütçem dolayısı...