Arkadaşlar 1 yıl önce başlangıç motoru olarak 100 cc küba cup aldım ve şuan 100 cc yetmiyor arkadaşımın 125 cc mondial cg sini sürdüm çok hoşuma gitti debriyaj dışında yaza paket işinde çalışıp 125 cc yapmayı planlıyorum alt takımı ustayla konustum 250 tl ye alttakımı komple...