arkadaşlar izmirden akdemirler plazadan fz8 n aldım tercih aderkende arkasında kurumsal bir şirket ve karşımda yetkili insan bulacamı sandım. motorum 1700 km yeni yapmıştı; ceşme otabanında lastihim patladı, hayatımın riske girmesi haric, lastiği kime göstersem (lastiğin hatalı olduğunu)...