Arama sonuçlarınız

  1. K

    izmir perşembe akşamı buluşması

    merhaba; öncelikle konu burdamı açılıyor tam bilmiyorum.eger yanlış yerde açtıysam affola. arkadaşlar bu perşembe buluşma olacakmı_? eğer olacaksa yer ve zaman olayında bilgilendirirseniz çok sevinirim:)
  2. K

    slm ben izmirden kerem

    öncelikle herkeze merhaba; ben izmir den kerem fz6 fazer kullanıyorum.eşimde en az benim kadar motora tutkun diyebilirim. temmuz ayında yıllık iznimizde fethiye ye kadar fazerimizle yola çıkmayı düşünüyoruz:) öyle otel falan filan düşünmüyoruz cadırda kalmayı istiyoruz daha önce bu güzergahta...

Yeni mesajlar

Üst