öncelikle herkeze merhaba;
ben izmir den kerem fz6 fazer kullanıyorum.eşimde en az benim kadar motora tutkun diyebilirim.
temmuz ayında yıllık iznimizde fethiye ye kadar fazerimizle yola çıkmayı düşünüyoruz:) öyle otel falan filan düşünmüyoruz cadırda kalmayı istiyoruz
daha önce bu güzergahta...