Arama sonuçlarınız

  1. Onur Y.

    Honda CBR 1100XX Blackbird Aldım :)

    Sevgili kardeşilerim Saygı değer abilerim :) CBR 1100 XX nick li Tünal abimin Cbr 1100 xx ini bu gün satın aldım. Hepinizle paylaşmak istedim. Yerimde duramıyorum. Zaten dünde uyuduğum söylenemez :) Benim Cbr 125 R ı da çok iyi bir arkadaşa bu gün sattım :)
  2. Onur Y.

    17 Aralık 2011 Cumartesi akşamı Maltepe sahil çay buluşmasına ne dersiniz???

    Buluşma yeri: Yakamoz Cafe İdealtepe Köprüsünü Geçtikten Sonra Kartala Gidiş İstikametinde Maltepede Sağda Deniz Kenarında Bir Cafe. Saat : 19:00 Hadi bütün mt dostları hepiniz davetlisiniz ;) sıcak çaylar sıcak sohbet ve inşallah yeni katılımcı dostlarımızda olursa onlarlada tanışma fırsatı...
Üst