Sevgili kardeşilerim Saygı değer abilerim :) CBR 1100 XX nick li Tünal abimin Cbr 1100 xx ini bu gün satın aldım.
Hepinizle paylaşmak istedim. Yerimde duramıyorum. Zaten dünde uyuduğum söylenemez :)
Benim Cbr 125 R ı da çok iyi bir arkadaşa bu gün sattım :)