Herkeze hayırlı günler forumu uzun zamandır takip etmekteyim fakat yeni üye oldum.Epeydir uğraştığım bir konu var.mz 251 im çok fazla şarz ediyodu tamire götürdüğümde usta bi makina bağladı ve 4-5 kere yarım gazın üstünde gaz verdi daha sonra acilk bir işim çıktı ve motoru alıp gitmem gerekti...