Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım ve yardımlarınız bekliyorum. :rendeer:
Benim şimdiye kadar 3 tane motorum oldu . Ybr 125 lik, Honda activa ve Kymco movie xl 150 . Şimdi ise motor almayı düşünüyorum. Aklımda ise 2 şeçenek var .
1-) Aprilia Scarabeo 200 ie bu motor teknik açıdan 250 cc...