arkadaslar merhabalar gecenlerde kopru yolunda unıversıteme gıderken kaza gecırdım bacagım 2 yerden kırıldı 5cıvı plaka takılcı 24 dıkıs var neyse unıversıtede yarım donem dondu sonra 6mılyara yakın masraf yaptım hastanelerde ne trafık sıgortası oduyor ne sgk o ona top atıyor bu buna top atıyor...