merhaba arkadaşalr;
bugün çarşıya gittim yağ ve de debriyaj kapak contası almaya kardeşim ile birlikte.neyse aldık ve geri dönüyoruz.hafiften de yağmur başladı neyse.ben tam kendi sokağıma yaklaşmışken önümde bir araba durdu sokak da dar bende yerde yağmur olduğundan hafif hafif fren yapıyorum...