arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce ali express den 2 çift (4ad) colo marka interkom cihazo aldım.Cihazlar gayet düzgün bir şekilde çalışıyor tabiki 2 li konuşmalarda ama 3 adet cihazı birbirine eşleştiremedim herturlu tuş kombinasyonunu denedim ama olmadı. kullanma kitapçığında yazıyor ama ingilizcem...