Merhaba arkadaşlar,
Ben İzmit'ten Erdem.
Uzun zamandır içimde hapsettiğim motor tutkumu yakın zaman içinde çıkarmayı düşünüyorum. Nasipse bir kaç ay içinde 250 cc Kawa 250r almayı düşünüyorum. Siz arkadaşların bilgi ve tecrubelerinden faydalanmak ümidiyle güzel paylaşımlar diliyorum