merhabalar.. ben ekim ayı sınavına girip ehliyetime kavuşacagım ve ilk işim gidip kendime kask,eldiven,deri mont,pantolon vs almak olacak. ve motor olarakta hyosung 250r düşünüyorum. fakat forumda gördügüm kaza haberleri ve özellikle Onlar Hep Bizimle Birlikteler bölümünde okuduklarımdan sonra...