Sorunun ne olduğunu bulamadm. 1viteste sündürdüm 1 kez. fakat bunun üzerine 20km yol gezdm. motor söndü, itekleyerek çalıştı, gaz kesince söndü bi daha çalıştırmayı deneynce çalışacak gibi oldu fakat çalışmadı. motorcuya götüdüm sorunun beyinde olduğunu söyledi. beyni nerde bulablrm? ya da başka...