Arama sonuçlarınız

  1. G

    Crusier motosiklet seçimi!!!

    Merhaba arkadaşlar ben bir kaç abi ile konuştum formda 2 cevap geldi bana birisi hyosung gv 250 diğeri ise regal raptor DD 250 idi...Ben motoru daha yeni alacağım sizce hangisinden başlasam daha iyi olur ve bunu sırf baslangıç motorum diye hemen değiştirmiyeceğim 4-5 yıl kullanmak istiyorum yani...
  2. G

    S.a Arkadaşlar Suanlık yeniyim kusuruma bakmayın!!!!

    Merhaba arkadaşlar bir kaç gündür bu formu misafir üye olarak dolaşıyordum suan ise kayıtlı üyeyim cok güzel bilgiler var bu form sitesini yapanın klavyesine ve ellerine sağlık teşekkürlerimi borç bilirim......:rendeer: Artık inşallah sıkı dostluklar kurarız şimdilik bu kadar hadi kalın...
Üst