Biz bu kural tanımaz, direksiyon sallamayı şöförlük sanan gerizekalılarla napıcaz allah aşkına bu ülkede? pazar günü 70-80 km ile seyir halinde giderken daralan yolda orta refüjün bittigi ve U dönüşünün yasak oldugu bi noktada yolun sagında duran bi ford minibüscünün beni hiçe sayarak U dönüşü...