Merhabalar..
Siteye, dostluğunuza ve sohbetlerinize takıldım kaldım.. Aranızda olmak güzelliğini paylaşmak isterim.. motorsiklet , ben ve kazam üçgenini sizlerle paylaşmak isterim.. Hem yeni hevesli dostlarıma bir ibret.. Hemde son pişmanlığın ne denli ucuz bişey olduğunu anlatmaya vesile...