Merhaba,
Sitenize yeni üye oldum,böyle bir ortamın oluşmasında emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler,:rendeer:
Adım Selim,İstanbul'da oturuyorum. Silverwing 400 kullanıyorum, yaklaşık iki senedir motosiklet kullanıcısıyım,makina mühendisiyim.
Şimdilik bunlar geldi aklıma,umarım en kısa...