MERHABA ARKADAŞLAR..FORUMA UZUN ZAMANDIR ÜYEYİM AMA AKTİF BİR KULLANICI DEĞİLİM..ZAMANLA DAHA AKTİF OLMAYA ÇALIŞACAĞIM..
SORUM ŞU Kİ;GENELDE YAZ AYLARINDA KULLANDIĞIM MONDİAL CUP SAHİBİYİM(ŞU AN YANIMDA DEĞİL, KULLANAMIYORUM)..AMA HEP NAKED SAHİBİ OLMAK İSTEMİŞİMDİR..BU NEDENLE VİTESLİ...