ben yeni bir motorsiklet kullanıcısıyım 2 aydır güzel bir motor arıyorum ama cbr oyjncak duruyor zealsun biri güzel biri kötü diyor 3500 param var yeni biri olarak bir motor önerin boyum 1.80 oyuncak olmasın almışken 5-6 yıl kullancagım sanayiye cok götürmesin beni.....simdiden tsekkurler...