Arama sonuçlarınız

  1. EnDuRoCu_

    Çok temiz!

    Temiz olmasa ben almazdım :) TA almak için satma kararı aldım.Sevmiştik birbirimiz ama napalım buraya kadarmış :salut: Çevrenizden xt arayan olursa bilginize. İlgili ilan; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-cok-temiz-660r-58833646/detay/
  2. EnDuRoCu_

    Selam vermeliyim!

    Üye olalı uzun zaman oldu baktım herkesin tanışma konusu var ben neden konu olmayım dedim :P 30 yaşıma girmeye 28 gün 4,5 saat kalmışken tanışalım derim. İç anadolunun tam oratsında yaşıyorm göbekte sağa dönünce :) Sıradan bir insanım gelirim pek iyi olmamasına rağmen geçen sene biraz anne bank...
  3. EnDuRoCu_

    660'ım

    Selam arkadaşlar,Sizleri Yeni motosikletim olan Bir ay öncesi almış olduğum XT 660'ım ile tanıştırmak isterim fotoğraf makineme takılan bir iki kare ile.Değerli yorumlarınız için Şimdiden teşekkürler dostlar,Allah herkesin gönlündeki makineyi bir an önce almayı nasip etsin :rendeer:
Üst