KANUNİ RACER KULLANICISIYIM ÖGRENCİYİM MOTORUMU SEVIYORUM 22 YASINDAYIM COK YARARLI BIR SITE YENI DOSTLUKLAR OLUSUYO MOTORUMA BUDA MOTORMU DIYENLERE ÖNCE SENINDE OLSUN ONDAN SONRA KONUS DIYORUM BENIM GÜCÜM BUNA YETTİ İLERDE DAHA IYILERINEDE BINMEK NASİP OLUR İNŞ HERKEZE SAYGILARIMLA..:cat: