Arkadaşlar motor işine tam anlamıyla başlamaya karar verdim. Honda activam vardı 3-4 yıldır.
""Yamaha YZF 250 R4""
Bu arada belirtmek isterim ki bende hız tutkusu yok, motor tutkusu var. Cadde sürüşü için istiyorum, çok gaza yükleneceğimi sanmam.
Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim...