ya bi motor buldum kanuni wındy 400 km de,plaka felan çıkmış motor da çizik yok, 2250 ytl istio nasıl iyimi bide bu motorlar nasıl sağlammı.bu tarz motoru ilk kez kullanacağım için öğrenmem kolay olurmu kullanması kolaymı.verceniz cevaplar için şimdiden çok saolun.