Herkese Merhaba,
Adım Nilüfer, bir dershanede İngilizce öğretmeni ve 1.5 senelik YBR 125 kullanıcısıyım. Uzun yol yapmayı seviyorum, inşallah büyüdüğümde güzel bir endurom ya da naked ım olacak.
Sitenize sevgili Wallace'ın dayanılmaz ısrarlarıyla üye oldum :))) Şaka bir yana internet ile aram...