selam arkadaşlar bende siteye yeni üye oldum
üye olamdan bazılarınızla tanışma fırsatı yakaladım ama :) cumartesi günü gerçekleşen yuvacık gezisine katıldım(artçı olarak)
ne yazikki motorum yok ama arkadaşlarım sağolsunlar beni arkalarında taşıyıp böyle güzel oraganizasyonlara katıyorlar.şimdi...