Herkese merhaba arkadaşlar;
Ben onur siteye yeni üye oldum ama aslında beni ufak ufak tanımaya başlayan arkadaşlarımız var.Son istanbul maltepe mangal toplanmasında ve Burhan felek toplanmasında (sahada koşan ekipte ter dökenledenim) yerimi aldım..G K N nin çocukluktan arkadaşıyım arkadaşın...