Arama sonuçlarınız

  1. B

    Zx-6r şanzuman

    arkadaslar konyadayım ve 98 model zx-6r şanzumanı lazım elinde olan varsa goruselım sımdıden tesekkurler
  2. B

    honda 2.vitesten atma

    arkadaslar honda 600-f sahibiyim motor yeni yeni 2. vitesten atmaya başladı,şanzıman ve dişli sorunu olduu kesin ama tamir aşamasında nasıl bir yol izlemeliyim,dişliyi değiştirecemmi,tornadamı çektirecem yada yeni dişliyi nerede bulacam ve masrafı ne kadardır,daha once basına gelen arkadaslar...

Yeni mesajlar

Üst