slm arkadaşlar..ben bir scooter almak istiyorum fakat bütçem kısıtlı. yani mümkün olduğunca ucuzunu almak istiyorum.kafama takılanlar şunlar:
bu motoru 1 sene kadar kullanacağım.çin malı alsam olur mu acaba ?
kullanacağım süre içerisinde bana çok fazla sorun çıkarır mı? bir de yakıtı...