Herkese Merhabalar,
Bir çömez olarak ilk motorumu almak istiyorum. İş yerinden bir abimiz 98 model Yamaha Majesty'sini (250cc ,45000KM de) 4000 YTL ye satacağını söyledi. Bu işten anlamıyorum, o yüzden anlayanlara sorayım dedim. Tavsiyeniz nedir? Fiyat motora uygun mu? yoksa başka bir motor mu...