Arama sonuçlarınız

  1. ceyrekefe

    ÇeyrekEfe'den MT'ye selam, sevgi ve teşekkür

    Cuma günü Gürme'ye gelmiştim (kırmızı 600F), hatta çıkarken ayağım kaldırıma takıldı da düşüyodum nerdeyse :) Sonra da Cumartesi günü Pamucak'da bazılarınızla tanışmıştık(ATV'den düşme becerisini gösteren bendim :)), bir de sitede kendimi tanıtayım istedim. İsmim Hasan, 1,5 yıldır İzmir'deyim...

Yeni mesajlar

Üst