herkese tekrar selamlar,
ismim yavuz.istanbulda çalışan bir doktorum.bu siteyi bir kaç ay önce farkedip üye oldum.fakat işlerimin yoğunluğundan dolayı bir türlü yazamadım ve uzunca da bir süre takip edemedim.ancak şimdi sizlere merhaba deyip tanışma imkanım doğdu. henüz bir motosikletim yok ama...