İlk Sahibinden. Sadece 2 ay kullandığım çok temiz, kazasız ve hasarsız motosikletimi satıyorum.Garantili 2.500 Km de Siyah renk. Garaj motorudur.Tüm bakımları Yetkili Servis tarafından yapıldı.
S A T I L D I. . .
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator...