ARKAÜDAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABALAR BENMDE SİZLER GİBİ BİR MOTOSİKLET SEVDALISI OLARAK SİTEYE ÜYE OLMUŞ DURUMDAYIM HERKESE HOŞ SOHBETLER :silent: :) :cyclopsan :mrgreen:
BEN SİTEYE İST'denkatılıyorum önceleri copper kullanıyordum şimdi HYOSUNG 650-R KULLANIYORM.