herkese selammmmm :wiinkk: bende Kullanıcı adımdan anlaşıldığı
üzere kalderanın büyük kızıyımm :cherry: Kardeşimin açtığı topiğe bu kadar ilgi gösterilmesi babamın burada baya sevildiğine delalet sanırım :P bende biraz aranızda takılıcam kısmetse gezilerede gelicem :wiinkk:
şimdiden memnun...