Taa 3 sene önce, motosiklet almayı düşünmeye başladığımda üye olmuştum buraya, muhtelif motosikletler hakkında yüzlerce yorum okumuş ama herhangi bir katılımım olmamıştı. Hatta "bir merhaba başlığı açmışımdır belki" diyerek baktım profilime de hiçbir şey yazmamışım şimdiye kadar.
Neyse efen'm...