kopruden gectıkten sonra besıktas ayrımına gelırken cok kotu bı kaza oldu. ıkı kurye bırbırlerıne carptı .dıgerı ayaktaydı ama dıgerı cok kotu durumdaydı. bı hemsıre de baktı falan oldu dedı sonra ambulans geldı yarım saatten fazla ugrastı bı belırtı gorduler hemen hastaneye kaldırdılar...