Öncelikle herkese merhabalar.
Ben Uğur. Bursa'da yaşıyorum. Otomotiv mühendisliği öğrencisiyim. 2003 model 12k km'de Honda CGL 125'im var. Haziran 2021 gibi aldım. Sürücü kursundan çıkma ve ben almadan önce 2 3 sene yatmış bir motor. Aldıktan sonra yağını değiştirip gerekli bakımlarını yapıp...