Selamlar;
Kısa kesmeye çalışacağım 2013 xmax im yağ yakıyordu, piston başı, pistonun içinde hareket ettiği oda (gömlek?) sekmanlar yenilendi. 650~700 km kadar sürdüm, sonrasında önce güç kaybetmeye, belirgin bir motor sesi gelmeye başladı. Sonra motor sustu. Önceki değişikliği yapan tamirci...