öncelikle Slm Olsun Hepinize
Bu Siteye Yeni üye Oldum
Sizinle Paylaşmak Istediklerim Var
Benim Makinam Kawasaki Zx9r
Iki Yildir Da Kullaniyorum
1996 Model Ve Kontrolü çok Harika Bi Makine
Sinifinin En Iri Cüsseli Sidir
Hayabusa Bile Ufak Kalio Yaninda
1993 Ve 1997 Modelleri 225 Km 179 Hp...