Merhaba arkadaşlar.
Bende 2007 model CBF 150 var. 2010 dan sonra ki modellerinde bazı farklılıklar var. Mesela eski modelin statörü 8 li ve 0,114 kw elektrik üretiyorken yeni modelin sargısı 18 li ve 0,168 kw elektrik üretiyor. Yeni modelin statörünü satın alıp değiştirsem olur mu uyar mı...