Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba arkadaşlar şuanda freedconn intercom kullanıyorum arkadaşımdada sena nın interkomu var interkom markaları farklı olsabile biz iletişim sağlayabilir miyiz?
arkadaşlar motosikletlerde hızlı vites yükseltmek için quick shifter kullanılıyor biliyorsunuz.Peki debriyajsız vites düşürmek için bir cihaz var mı biliyor musunuz?
Merhaba arkadaşlar şuanda R-25 kullanıyorum sağ grenajım gitti aklıma bir konu takıldı R-6 grenaj takımı alıp motora takmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı yada uyar mı? yardım ederseniz çok sevinirim