Merhaba. A2 ehliyet için 1200 liraya kursa yazıldım. Yazılırken de 600 ödedim. Şimdi teorik sınav için kağıtlarımız çıkmış ve kağıdı alabilmek için geriye kalan ücreti yatırmamı istiyorlar. Direksiyon derslerini de sınavdan sonra vereceklermiş. Ben geriye kalan parayı direksiyon sınavı öncesinde...