Arama sonuçlarınız

  1. T

    Otomatik Jikle Sorunsalı

    Selamlar arkadaşlar, Motoru ilk çalıştırdığımda otomatik jikle devreye girmiyor, Motoru ısıtmıyor. Jikle ısınıyor, + ve - uçlarına ölçtüğümde kısadevre sesi veriyor. Ve jikleye 13v akım geliyor. Yani her şey normal gibi. Sizce sorun ne olabilir? Teşekkürler.
  2. T

    Motor Tavsiyesi

    Merhaba Üstadlar, Ödeme güçlüğünden dolayı arabamı satıyorum. Ve yeniden motor piyasasına, en masrafsız şekilde girmek istiyorum. B2 ehliyetim var ve sigortası, vergisi olmayan akaryakıtlı bir motor almak istiyorum. Beni pazara, markete götürsün yeter. Tavsiye ve yardımlarınızı istiyorum...

Yeni mesajlar

Üst