Arkadaşlar bu haberi sizlerde görmüşünüzdür.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/denize-de-imar-40786210
Sevgili devlet büyüklerimizden rica ediyorum.. bizleri bitirdiniz bari ülkenin doğasına dokunmayın!
"Naaapabiliriz para yok" dediğinizi duyar gibiyim.İşte size muhtesem bir öneri "Kıbrısı...