merhaba arkadaşlar drift l kullanıyorum uzun süredir. motora arkadan bakınca mükemmel ötesi bir görüntüsü var ama kafa kısmı insanı hayattan soğutuyor bunu modifiye etmek ya da daha yakışıklı hale getirmek gibi bi düşüncem var bu konuda ne yapabiliriz. bir bilgisi olan var mı